شبی ارام...

کلبه ی عاشقان

همه چیز

شبی آرام چون دریای بی جنبش
سکوت ساکت سنگین سرد شب
مرا در قعر این گرداب بی پایان می گیرد
دو چشم خسته ام را خواب می گیرد
من اما
دیگر از هر خواب بیزارم
حرامم باد خواب راحت و شادی
حرامم باد آسایش
من امشب باز بیدارم

 



نظرات شما عزیزان:

عقیل
ساعت13:34---27 بهمن 1390
آمدم امشب به میخانه تمنایت کنم / می نمیخواهم بیا ساقی تماشایت کنم / بیقرارم ساقی از میخانه بیرونم مکن / کرده ام می را بهانه تا تماشایت کنم .


پري
ساعت15:37---26 بهمن 1390
سلام عزيزم بلاگ تو از من قشنگ تره
ممنونم كه به وبلاگ من سر زدي


مهسا
ساعت16:01---24 بهمن 1390
سلام وارد وب سایتی که گذاشتم شو وبعد از ثبت نام در آمد ماهیانه خواهی داشت به همین راحتی بدون اینکه کاری انجام بدی
موفق باشی قربانت مهسا
www.daneshjoopnu.loxblog.com


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در برچسب:,ساعت توسط الناز|


آخرين مطالب
» <-PostTitle->
قالب برای بلاگ